ד"ר אבי בר־איתן
ד"ר אבי בר־איתן הצטרף למחלקה למוזיקה באוניברסיטת בר־אילן בשנת 2022. הוא מתמחה בהוראת מוזיקה, בניצוח ובהלחנה וזאת לצד עיסוקו בחקר מוזיקה ישראלית ויהודית ובאנליזה של סגנונות מוזיקליים שונים. ד"ר בר־איתן מנצח על מקהלת בר־אילן.
קורות חיים
בלימודיי לתארים ראשון ושני באקדמיה למוסיקה ולמחול ובאוניברסיטה העברית בירושלים שילבתי לימודים אקדמיים־מחקריים במוזיקולוגיה ובאתנו־מוזיקולוגיה עם לימודי מוזיקה יישומיים, קומפוזיציה וניצוח. באותם המוסדות השתלמתי גם באנליזה מוזיקלית אצל הפרופסורים נפתלי ווגנר, רוג'ר קמיאן, חיים פרמונט, חיים אלכסנדר ז"ל, נמי ליף, מרק קופיטמן ז"ל, עמי מעייני ומנחם צור. בתחום הקומפוזיציה זכיתי בהדרכתם של הפרופסורים נמי ליף, מרק קופיטמן ז"ל (שהיה המנחה שלי בתואר הראשון ובתואר השני), ובניצוח השתלמתי אצל פרופ' מנדי רודן ז"ל, מר יבגני צירלין ומר אהרן חרל"פ. נוסף על כך, השתלמתי במוזיקה היהודית והישראלית אצל הפרופסורים אמנון שילוח, אלי שלייפר, אדווין סרוסי, דון הרן, יהואש הירשברג ונפתלי ווגנר. עם כל אלו ועם אחרים, זכיתי גם ללמד וגם עבדתי במחיצתם.
נושא עבודת הדוקטורט שלי הוא: "בין האמנותי לעממי בשיר הישראלי, 1920–1960: עיון בשירי מרדכי זעירא, דוד זהבי ומשה וילנסקי", וכתבתי אותה בהנחיית פרופ' יהואש הירשברג ופרופ' נפתלי ווגנר. בעבודה זו עסקתי באנליזה של מוזיקה ושירים ישראליים מוקדמים ושילבתי בה עבודת שדה אתנו־מוזיקולוגית, המתמקדת בדרכי ההתקבלות והתפוצה של השירים ותפקידם בתרבות הישראלית העכשווית. זו הפעם הראשונה שנערך מחקר שיטתי בתחום שהגדרתי כ"תחום אפור", והגדרה זו גילתה הן את ממדי הרפרטואר שאפשר להגדירו בדרך זו והן את רמתו הגבוהה. במחקר האנליטי פיתחתי שיטה לניתוח מבניות מוזיקלית בשירים והשתמשתי בשיטות מחקר קיימות לצורכי המחקר, בד בבד פיתחתי נוטאציה ייחודית לצורך ייצוג תוצרי האנליזה. את עבודת המוסמך שלי כתבתי בהנחיית פרופ' אלי שלייפר ופרופ' אדווין סרוסי, והיא עוסקת במוזיקה יהודית כליזמרית; נושא התזה "שטייגער אהבה רבה בהופעתו בישראל ובארה"ב בתחילת המאה העשרים". מטרת המחקר היתה לבדוק אילו רכיבים הם קבועים בשטייגער (במודוס) ואילו רכיבים משתנים. מהם המוטיבים המאפיינים את השטייגער במוזיקה הכליזמרית, וכיצד ניגנו וחיברו יצירות כליזמריות בשטייגער זה. מחקר מסוג זה לא נעשה קודם לכן במוזיקה זו.
הוראת המיומנויות התאורטיות במוזיקה נמצאת במרכז עיסוקי כתאורטיקן וכמרצה במוסדות להשכלה גבוהה זה שנים רבות. גישה מולטי־דיסציפלינרית היא מאפיין מהותי של עבודתי. אני משלב בין מסורת לחדשנות עם ידע מעמיק בתחומי התאוריה והאנליזה המוזיקליים לצד מחקר פעיל של מוזיקה פופולרית ישראלית ומוזיקה יהודית, קומפוזיציה וניצוח, וגם טכנולוגיה ומחשבים במוזיקה. אני מרצה ומשתתף בקביעות בכנסים בתחומי המחקר שבהם אני עוסק.
כמעט שלושה עשורים שאני מרצה את מקצועות המוזיקה במיטב מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ, ובהם האוניברסיטה העברית בירושלים, האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים ומכללת לוינסקי לחינוך, וכמובן, אוניברסיטת בר־אילן. צברתי ניסיון עשיר בהוראה אקדמית, מתוך שילוב שיטות הוראה חדשניות. ממגוון הנושאים שבהם עוסקים הקורסים שלי: תאוריה, הרמוניה, פיתוח שמיעה, קונטרפונקט פלסטרינה, קונטרפונקט באך, הרמוניה ליד המקלדת, תזמור, אקוסטיקה ותורת הכלים, עיבוד מוזיקלי, שיטות מחקר וניתוח של מוזיקה פופולרית, זמר העברי, מוזיקה יהודית, יישומי המחשב במוזיקה, מוזיקה אלקטרונית ועיבוד מוזיקלי בעזרת מחשב. בתחום הפדגוגי, אני חוקר טכנולוגיות מוזיקליות והטמעתן בכל תחומי הפדגוגיה המוזיקלית.
מחקר
במרכז פעילויות המחקר שלי עומדות אנליזה מוזיקלית ומחקר אתנוגרפי. עבודת הדוקטורט שלי עוסקת בניתוח רפרטוארים ספציפיים של מוזיקה ישראלית מוקדמת ומשלבת בתוכה עבודת שדה אתנו־מוזיקולוגית. בתחום המחקר האנליטי פיתחתי שיטה לניתוח מבניות מוזיקלית בשירים פופולריים והשתמשתי בשיטות מחקר קיימות לצורכי המחקר. בד בבד פיתחתי נוטאציה ייחודית לצורך ייצוג תוצרי האנליזה. עבודת התזה שלי עסקה בניתוח של מודוסים במוזיקה הכליזמרית. פרסמתי מאמר בכתב־העת Musical Performance העוסק בביצוע של מוזיקה כליזמרית בישראל.
היום אני עוסק בכמה פרויקטים מחקריים, ובהם מחקר על השימוש בכלי נגינה היברידיים בהלחנה ובביצוע. הכלים ההיברידיים משלבים טכניקות נגינה מסורתיות (כגון נשיפה, לחיצה על reed, פריטה, הקשה) ואלגוריתמים של physical modeling, המאפשרים להפיק מהם את הצלילים הטבעיים של משפחת כלי נגינה שהם מדמים, וזאת משום שהם מסוגלים לייצר ארטיקולציות נגינה שונות בזמן אמת. דוגמה לכלי היברידי הוא ה־Aerophone של Roland. כלי זה מדמה נגינה בסקסופון ובכלי נשיפה אחרים. הכלי ייחודי בנוחות הנגינה, המדמה נגינה בכלי אקוסטי, ובזכות הצליל המופק בזמן אמת בעזרת טכנולוגיית סינתוז Super Natural, המשנה את גוון הצליל בהתאם לעוצמת הנשיפה והלחיצה על ה"עלה" (reed).
המחקר מתמקד בדילמות הכרוכות בשילוב הכלים הללו בביצועים קלאסיים. בהיותי מעורב בפיתוח כלים מסוג זה עם חברות מובילות בתחומי הטכנולוגיה המוזיקלית, מתאפשר לי להציע תובנות על השימוש בהם. בימים אלו, אני נמצא בתהליך כתיבה של שני מאמרים העוסקים בניתוח סגנונות מוזיקליים ובתפקידם של מלחינים מהזרם הישראלי המרכזי ומהזרם הדתי־לאומי בהבעת רעיונות אידיאולוגיים דרך האמנות שהם יוצרים. ובתוך כך, אני כותב ספר העוסק במתודולוגיות הוראה של תאוריה ופיתוח שמיעה.
במשך שנים רבות אני משתף פעולה עם מוזיקאים ומוזיקאיות, אנשי ונשות פדגוגיה וטכנולוגיה. השילוב שבין מוזיקה וטכנולוגיה, המתבצע עם חברות בארץ ובחו"ל, כגון Waves, Toontrack, Intel, Microsoft, AudioModeling, Artusi, Xsanadu ועוד, מהווים חלק חשוב מחיי.
במשך שנים ניהלתי את המכון ללימודי חוץ של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, בהוראת מוזיקה לקהל הרחב מצעירים ועד מבוגרים. דבר זה חידד את הבנתי בדבר גיוון האפשרויות ורוחב היריעה של ההוראה האקדמית, חשף בפני את הקשיים מולם ניצבים הלומדים מוזיקה ועזר לי לגבש שיטות שונות להוראה.
האנליזה המוזיקלית מהווה מבחינתי כלי נפלא למחקר וליצירה. העמקה בגישות קומפוזיציה וסגנון שהתפתחו במשך מאות בשנים פותחות צוהר לתפיסות אסתטיות ולפילוסופיות של חיים. כל אלה תורמים לי להשראה וליצירה. בעזרת הכלים של הקונטרפונקט וההרמוניה ובעזרת המיומנויות של השמיעה והמקלדת, אני חש כי כל העולם נמצא בקצות אצבעותינו. הטכנולוגיה המוזיקלית התפתחה מראשית הדורות, והאקוסטיקה היתה חלק בלתי נפרד מהמוזיקה. ממשקי ה־MIDI החדשים מאפשרים לי להביע את המוזיקה שלי באופנים שונים שלא נשמעו קודם לכן.
קישורים ליצירות מוזיקליות ולביצועים לדוגמה:
Modal Mirrors - Avi Bar-Eitan , Saxophone Quintet
כניגון ספר חיים - חיה אסתר אבי בר-איתן
סליחות - טריו נגה, לאה גולדברג, עודד לרר, אבי בר-איתן
מקהלת בר אילן באירוע הוקרה לאליהו הכהן
אני מניח שהכול מתחיל באהבה ובסקרנות, ומשם, המשך המחקר ופיתוח הידע בתחום זה מאפשרים לי ולנו להבין יותר טוב את ההיסטוריה ואת הרוח האנושית ולקדם את היצירה, האסתטיקה, המחקר והסובלנות, ובעצם – לייצר עולם טוב יותר ומלא יותר. העיסוק במוזיקה מחדד לכולנו את הקשב לאחר. אני מוצא שלמידה זו תומכת ומקדמת הקשבה וסובלנות, וזהו אחד מהעניינים המשמעותיים ביותר עבורי.
מדעי הרוח מבחינתי מהווים את סוד החיים. מדעי הטבע נותנים לנו את הכלים להתמודד עם העולם שסביבנו. הם מאפשרים לנו להבין את תופעות הטבע ולייצר טכנולוגיות המשפרות את איכות חיינו. אולם ללא מדעי הרוח אין טעם בכל אלו, מדעי הרוח הם הרוח הפועמת בקרבנו. הם מאפשרים לנו להציץ לסודות הקיום האנושי ומאתגרים את הרוחני שבנו. נוסף על כך, רעיונות רבים נשאבו מעולם הרוח ומצאו את מימושם בעולם מדעי הטבע. הדיכוטומיה הקיימת בין מדעי הטבע למדעי הרוח נמצאת על פני השטח, אולם אם נעמיק נראה שהן קשורים בקשר הדדי, אלה מאפשרים את החיים, ואלה הם טעם החיים.
ובמחלקה שבה אני מלמד, המחלקה למוזיקה באוניברסיטת בר־אילן, נמצאים אנשים, גברים ונשים, יוצאים מן הכלל, הן בסגל ההוראה והן בקרב הסטודנטים והסטודנטיות. האחווה, ההתלהבות והרוח של הלמידה הם ייחודיים למחלקה ומשפיעים הן על עומק המחקר והיצירה והן על האווירה המיוחדת השורה בה. צלילי המוזיקה המתערבבים במרחב הצלילי של הקמפוס מהווים מבחינתי את ההשראה להוראה, ליצירה ולמחקר.
קורסים
תורת המוזיקה 1 (תאוריה מוזיקלית, קונטרפונקט בסגנון פלסטרינה, הרמוניה)
מקהלה
פיתוח שמיעה 1
פיתוח שמיעה 2
הרמוניה ליד המקלדת וקריאת פרטיטורות 1
הרמוניה ליד המקלדת וקריאת פרטיטורות 2
מבחני האזנה
יסודות הניצוח
פירסומים
עבודת דוקטורט
1. 2013 “The Gray Area between the Hebrew Art and Folk Song, 1920-1960: A Study of the Songs of Moredechai Zeira, David Zehavi and Moshe Wilensky,” The Hebrew University of Jerusalem, Israel [Hebrew]. Advisors: Naftali Wagner and Jehoash Hirshberg.
מאמרים
2. 1997 “Klezmers and Their Music in Israel.” Musical Performance: The Performance of Jewish and Arab Music in Israel Today. Edited by Amnon Shiloah. Vol. 1, part 3 Special Issue: 27-41.
3. 2017 Book Review, בהיר וגבוה כזמר. יעקב אורלנד: פואטיקה, היסטוריה, תרבות, מאת תמר וולף–מונזון [Ya’akov Orland: Poetics, History, Culture, by Tamar Wolf-Monzon]. Ben Gurion Institute, 2016. In Hebrew Higher Education, A Journal for Methodology and Pedagogy for Teaching of Hebrew in Institutions of Higher Learning 19 [Hebrew]. http://naphhebrew.org/hhe-19-2017-articles-reviews
פרסומים אחרים
4. 2016 “Debbie Friedman’s Shema’ Koleinu: An Ancient Prayer in a New Musical Garment.” Co-authored with Tanya Sermer. Jewish Music Research Center of the Hebrew University of Jerusalem.
http://jewish-music.huji.ac.il/content/debbie-friedman%E2%80%99s-shema%E2%80%99-koleinu-ancient-prayer-new-musical-garment
מאמרים בהכנה
5. “On the Integration of Electronic and Hybrid Instruments in Non-Electronic Art Music: Composition and Performance.” In progress.
6. “Zvi Zalevsky and the Culture of Israeli Popular Music: Analysis of Repertoire, Style, and Role as National Religious Composer.” [Hebrew] In progress.
7. “The Musical Style of Yair Rosenblum: From Popular to Art Music, from Hebrew Song to Israeli Rock.” In progress, invited article.
ספרים בהכנה
8. Uphill Acceleration: A New Approach to Teaching Music Theory and Ear-Training.
עריכת מוזיקה בספרים
9. 1996 Herman, Menachem and Tsvi Tsvikler, eds. Sing Along with Michoel Streicher. Jerusalem: Unique Sound Productions.
10. 2006 Herman, Menachem and Avi Israel, eds. Shir Lamaalot: Songs of Yosef Karduner. Jerusalem.
11. 2009 Avrohom Leib Burstein, ed. The Soul of Klezmer: Sheet Music, Stories and History of Traditional Jewish Melodies. Jerusalem: Jerusalem Klezmer Union.
12. 2010 Seltzer, Dov. Dubi Seltzer: Oseh Hamanginot. Or Yehuda: Kinneret Publishing House.
ספרי תווים (עריכה והוצאה לאור)
2004 Seltzer, Dov. Dubi Seltzer: Shirei Humash. Tel Aviv: DS Publication.
2004 Seltzer, Dov. Dubi Seltzer: Drei Hotzmach. Tel Aviv: DS Publication.
2005 Seltzer, Dov. Dubi Seltzer: The Megillah. Tel Aviv: DS Publication.
2005 Seltzer, Dov. Dubi Seltzer: Sutzkever Lieder. Tel Aviv: DS Publication.
2005 Seltzer, Dov. Dubi Seltzer: Utz Li Gutz Li. Tel Aviv: DS Publication.
ספרי לימוד מוזיקה וחומרי הוראה (בהוצאה עצמית)
מגוון חוברות הדרכה ולימוד תאוריה של המוזיקה, הרמוניה קונטרפונקט, תזמור, טכנולוגיה של המוזיקה: Sibelius, Cubase, Finale ואקוסטיקה.
הלחנה והפקה
א. מוזיקה קאמרית ומוזיקה למקהלה
Date |
Name |
Ensemble |
Performance Details
|
Remarks |
2019 |
Modal Mirrors |
Saxophone quintet |
Written for the concert series, “Music from Home: Israeli Music Project” of the Jerusalem Academy of Music and Dance
The Jerusalem Saxophone Ensemble
Musical Director: Gersh Geller
Navon Hall, Givat Ram, Israel
10.4.2019 |
Published by DLD Music
https://www.youtube.com/watch?v=87zpY8h8BH0
|
2018 |
Agadah (Legend)
Lyrics: Leah Goldberg
|
Trio and singer: flute, cello, piano and mezzo soprano |
Written for Trio Noga, for concert in Potsdam, Germany
Trio Noga Idit Shemer – flute Orit Messer-Jacobi – cello Maggie Cole – piano and mezzo soprano
11.2018 |
Published by DLD Music
|
2018 |
Ba’ata Elai: Hommage to Oded Lerer (You came to me) |
Trio: flute, piano and cello |
Written for Trio Noga
The Jerusalem Center for Near Eastern Studies Brigham Young (Mormon) University
28.10.2018
|
Published by DLD Music
https://www.youtube.com/watch?v=4jb-Xtb61n8
|
2010 |
A Lied cycle of poems by Leah Goldberg |
Piano and voice |
Written for JAMD instructor Marina Levitt. Few singers performed it for the “Keren Sharet” scholarship contest 2.2010 |
Published by DLD Music
|
2014 |
A Lied cycle of poems by Haya Esther |
Songs for soprano, recorder, and piano |
Opening of an exhibition in “Migrash Harusim”, Jerusalem, Israel
1.6.2014 |
Published by DLD Music
https://www.youtube.com/watch?v=gh6Zbnl_i88
|
2000 |
Guitarizma |
Wind quintet, guitar and contrabass |
Written for and performed by the Kaprizma Ensemble for the Israeli Kol Hamusika Radio Station
Conducted by Yisrael Sharon
Guitar Solo – Chanan Feinstein The Jerusalem Music Centre (JMC) – Mishkenot Shaananim
Jan. 10, 2000 |
Published by DLD Music
|
1999 |
Tryptich |
For string orchestra
|
Performed by the orchestra of the Jerusalem Academy of Music and Dance
Weiss Hall, Givat Ram, Jerusalem |
Published by DLD Music
|
1999 |
Space |
Ensemble of accordion, woodblock, clarinet and cello |
Workshop at the Jerusalem Academy of Music and Dance
Written for choreography |
Published by DLD Music
|
1996 |
Kaleidoscope |
Wind quintet |
Migvan Wind Quintet
Directed by Barak Yeyvin
The Jerusalem Academy of Music and Dance |
Published by DLD Music
|
1996 |
Hine Ha-etzim (Here are the trees)
Lyrics: Natan Alterman |
Alto, harpsichord, and cello |
Alto (Ayelet Carmon), Harpsichord (Dafna Gan) and Cello (Ayela Zeidel)
The Jerusalem Academy of Music and Dance |
Published by DLD Music
|
1996 |
Shvui Tzviya (Fall in love)
Lyrics: R. Yehuda Halevy |
Soprano, alto, tenor, bass, contratenor and clarinet |
Contratenor: Yaniv D’or Clarinet: Uzi Heymann
Conducted by Avi Bar Eitan
Jerusalem Academy of Music and Dance
|
Published by DLD Music
|
1996 |
Renen
|
Piano |
Pianist: Philip Luria
Jerusalem Academy of Music and Dance
|
Published by DLD Music
|
1995 |
Fax |
Electronic |
For choreography and tape
Dancer: Ofer Goren
Jerusalem Academy of Music and Dance |
Published by DLD Music
|
1994 |
Adon Olam (Master of the universe)
Lyrics: Jewish liturgy |
Choir of equal voices |
Choral performance
Conducted by: Chagit Ben Shalom
Israel Museum Auditorium
|
Published by DLD Music
|
ב. מוזיקה לתיאטרון (מחזות ומחזמרים)
Year |
Name |
Ensemble |
Theatre Company
|
2019 |
Pasha |
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Even Hen Productions Producer: Elhanan Even Hen
Premiere: October 16, 2019 6 performances in various community centers in Jerusalem
|
2016 |
Kol Shofar MiYerushalyim (Shofar sound from Jerusalem)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Aspaklaria Director: Hagai Lober
Over 30 performances in Aspaklaria Hall and in various other venues and schools
|
2015 |
Bulldozer
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Aspaklaria Director: Hagai Lober
Premiere: September 16, 2015 Gerard Behar Center 40 performances over 2015-16 at Gerard Behar, Aspaklaria Hall, and other venues |
2015 |
Od Kapach Chai (Kapah is still alive)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music, as well as live singing with recorded playback. |
Aspaklaria Director: Guy Doron
Premiere: November 8, 2015 Over 70 performances at Aspaklaria Hall and in various other venues and schools |
2015 |
Metaken Ha’Chalomot (The dream fixer)
|
Recorded playback of songs sung live. |
Aspaklaria Play by: Uri Orbach Director: Rachel Verbov
Premiere: July 14, 2015 10 performances at Aspaklaria Hall and in schools |
2014 |
Meoravot (Involved)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration, electronic music, and electroacoustic music. |
Aspaklaria Director: Haim Habi
40 performances at Aspaklaria Hall and in schools |
2014 |
Halaila Shelifnei (The night before)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Aspaklaria Director: Idan Amit
60 performances at Aspaklaria Hall and in schools |
2013 |
Kolot (musical) (Voices) New Production
|
Live ensemble on stage: piano, accordion, violin, guitar and vocals. Directed by Avi Bar-Eitan
|
Aspaklaria Director: Yefim Rinenberg
Premiere: September 9, 2013 Gerard Behar Center 12 performances at Gerard Behar, Suzanne Dalal, Aspaklaria Hall, and other venues |
2012 |
She’ela Shel Chayim (A question of life)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Aspaklaria Director: Hagai Lober
55 performances at Aspaklaria Hall and in schools |
2012 |
El Eretz Tzvi (To the holy land)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music, as well as live singing with recorded playback. |
Aspaklaria Director: Hagai Lober
68 performances at Aspaklaria Hall and in schools |
2011 |
“On the Face”
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and EDM Music. |
Aspaklaria Director: Shir Freibach
Premiere: September 18, 2011 80 performances at Aspaklaria Hall and other venues |
2007 |
Hayeled Vehechalil (The boy and the flute)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Director: David Lapid
Ran in 20 schools over a year
|
2006
|
Kolot (musical) (Voices)
|
Live piano and vocals. |
Aspaklaria Director: Prof. Yehuda Moraly
Premiere: July 9, 2006 22 performances at Aspaklaria Hall and other venues |
2006 |
Sof Shavua Im Polard (A Weekend with Polard)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Aspaklaria Director: Ori Weil
48 performances at the Israel Knesset and other venues |
2004 |
Shofar Shel Bracha (Bracha’s shofar)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Kiselnik Productions Director: Meshulam Kiselnik
More than 50 performances over five years in various schools |
2003 |
Eved Leam Kadosh (Servant to the holy people) |
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Produced by Beit Harav Kook Director: Yishay Meir
70 performances at Beit Harav Kook and other venues over four years |
2003 |
Sof Haderech (The end of the road)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Aspaklaria Director: Ori Weil
Premiere at the Cultural Center (Ginot Ha’ir) About 800 performances over 16 years |
2002 |
Kinder Transport
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music |
Emunah Theatre Director: Bilhaa Feldmann
Six performances at Emunah Theatre Hall |
2001-present |
Shiv’a Ro’im (Seven shepherds)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music, as well as live singing with recorded playback. |
Audio Theatre Director: Menachem Levi
10 CDs recorded over the last 20 years, and broadcast in the digital media for 20 years. |
2001 |
Kol Nashi (The feminine voice)
|
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music, as well as live singing with recorded playback. |
Aspaklaria Director: Hagai Lover
40 performances at Aspaklaria Hall and other venues |
2000 |
Dim’at Shoshan (A rose’s tear) |
Recorded soundtrack with virtual orchestration and electronic music. |
Emunah Theatre Director: Irit Shelleg Six performances at Emunah Theatre Hall |
ג. פסקול לסרטים
Year |
Name |
Production Details
|
2014
|
Me-morie |
Animation and direction: Roni Moshe
|
2007-2012 |
TalAmi Hebrew teaching videos |
TalAmi – Canada-Israel Avi Chai Foundation
|
2005 |
Rav Amital Soundtrack for documentary film
|
Produced by Focus Films Etzion Foundation |
2001 |
Itonim Ufrachim (Newspapers and flowers) Soundtrack for short film |
Maaleh School of Film and Television Director: Micha Ben Shachar
|
ד. אלבומי מוזיקה
Year |
Name |
Role |
Other details |
2003-2023
|
Shiv’a Ro’im (Seven shepherds)
A series of 14 CDs |
Composition and recording
|
Publisher: Audio Theatre Producer: Menachem Levi
http://avot-ahuma.com/site/page.php?idpage=1
Clip: |
2007-2012 |
Talami – Hebrew education for youth in North America and Europe
More than 25 CDs of music for education |
Musical direction, as well as composition and recording of dozens of songs and multimedia films |
Producer and publisher: Tal-Ami
https://www.italam.org/italam-fed.dev-italam-org/mainApp/index.html
A live performance of one of the songs I composed for Talami: |
2010 |
Tamzit Haerev 1. “Avraham – Overture” 2. “Ata Pokeach et Haboker” 3. “Gam Ze Yayin” 4. “Ahavti Otcha” 5. “Iti Mi’Levanon Kalah” 6. “Yesh Li Okiyanus” 7. “Ofra Techabes” 8. “Meayenet Befanecha” 9. “Tamzit Haerev” 10. “Haim” 11. “Tiyul” 12. “Lemman Achay” 13. “Machar” 14. “Agadah” 15. “Al Shlosha Dvarim” 16. “Elel” 17. “Kumi Ori” |
Production, composition, and performance of entire album |
Produced by DLD Music
Concert and live album
Premiere Reshimu, Jerusalem
This program ran for two years (2010-12) in various venues. |
2008 |
Ofra Techabes
Lyrics: R. Yehuda Halevy |
Composition |
Producer: Yamadeca
Performed by Yael Eidan of the ensemble Yamadeca https://www.youtube.com/watch?v=lfozHNqNJP4 |
2006 |
Shirim Ustam Milim: David Eller Project (Songs and words) |
Composition, recording, and performance of one song |
Producer: Ruth Eller and Noa Shemer
Singer: Shira Kerner https://www.youtube.com/watch?v=vnsxWn-j64w
|
2006 |
Elel Lyrics by: Haya Ester
|
Production, composition, and performance of entire album |
Produced by DLD Music
Singer: Shira Kerner Recorders: Netanel Zalevski Piano: Avi Bar-Eitan https://www.youtube.com/watch?v=gh6Zbnl_i88
|
עיבודים
א. אלבומי מוזיקה
Year |
Name |
Role |
Producer and other details |
2023 |
HaMelekh Ze Kol Hasipur |
Arrangement and performance |
Producer: Zvi Zalevsky
|
2022 |
Veye'etayu – |
Instrumental Aarrangement and performance with "Quintel" vocal ensemble |
Producer: Zvi Zalevsky
|
2019 |
Hapas Hadakik Shebelibi (The thin line in my heart)
|
Arrangement and performance of a number of tracks
|
Producer: Zvi Zalevsky
For rhythm section and the Jerusalem Saxophone Ensemble, directed by Gersh Geller
Performers: Rony Holan, Yehuda Levavi, Steve Peskof https://www.youtube.com/watch?v=FeG4H7i3ou0
|
2018 |
Avraham Fischeimer Cantorial Pieces Kol T'filotai
|
Arrangement, recording, and performance |
Producer: Shalom Fischeimer |
2013 |
Kumi Uri (Rise and shine) |
Arrangement, recording, and performance of a number of tracks |
Producer: Zvi Zalevsky |
2013 |
A Geintze Mishpacha Yiddish life cycle songs |
Arrangement, recording, and performance of a number of tracks |
Producer: Cantor Michal Schiff Matar |
2013 |
Shirim She’ahavti (Songs I loved) Early Israeli songs |
Arrangement, recording, and performance of entire album |
Producer: Uzi Wexler |
2012 |
Mi’bashan Ashiv Traditional melodies and cantorial pieces
|
Arrangement, recording, and performance of entire album |
Producer: Hillel and Uzi Wexler |
2012 |
Ya’ale Tachanunenu Me’Erev (Raise our prayers in the evening)
|
Partner in arrangement, recording, and performance of a number of tracks |
Producer: Netanel and Zvi Zalevsky
Live album of concert, Festival Ha-piyyut, Beit Avi-Hai, Jerusalem |
2011 |
Sha’arei Armon (Palace gates)
Original melodies for high holy day piyutim composed by Zvi Zalevsky |
Arrangement, recording, and performance of entire album |
Producer and composer: Zvi Zalevsky |
2011 |
Thalamus: Jerusalem Vocal Quartet |
Mastering |
|
2010, 2020 |
Niggunei Yehedut Germania – 1, 4 (Melodies of German Jews)
|
Arrangement, recording, and performance of entire album |
Producer: Bini Broyer |
2009 |
Ze Koreh – Elazar Cohen (It’s happening) |
Musical production, arrangement and performance of 3 songs |
Producer: Nurit Cohen |
2008 |
Ochila La’El Traditional holy day melodies |
Musical production and performance of the entire album; Arrangement of a number of tracks |
Producer: Haim Kozochovitch
Additional arrangements by Yaakov Miron |
2008 |
Lev Echad – Keshoshana Yeedle Werdyger |
Strings Arrangment |
Producer: Moshe Laufer |
2007 |
Musika Mehasratim (Film music) |
Arrangement of one song
|
The Israel Sinfonietta Beersheva Conducted by: Doron Solomon Musical Director: Michael Wolpe |
2007 |
Shabbat Malketa Shabbat melodies
|
Arrangement, recording, and performance of entire album |
Producer: Haim Kozochovitch |
2006 |
Kahamon Galav (Like many waves) |
Arrangement, and performance of entire album |
Producer: Zvi Zalevsky |
2005 |
Sharim Beahava (Singing with love) |
Arrangement, recording, and performance of one song
|
Producer: Kidum Hafakot, Amotz Eyal Music: Yuval Golan |
2004 |
Bron Yachad Yeshivat Har Etzion Songs |
Arrangements of two songs The arrangement and orchestration were designed over a prerecorded live singing session at Yeshivat Har Etzion. |
Producer: Rami Yanay Har Etzion Production
https://www.youtube.com/watch?v=tCsDVwYYKwo&list=OLAK5uy
|
1997 |
Sfaradim Midor Ledor Sefaradim from generation to generation |
Arrangements of 10 Ladino songs |
‘Hataklit” Publication Producer: Haim Tzur
Singers: Offer Callaf, Keren Hadar, Tamar Adrian, Betty Klein |
1997 |
Ha’Adam: Menachem Philip |
Arrangement of one song |
Producer: Gal Paz |
ב. עיבודים סימפוניים, קאמריים ומקהלה – ביצועי בכורה
Year |
Name |
Premiere Performance
|
More Information |
2023 |
Musika – Ma'la Ma'la |
Choir Arrangement of Mirit Shen-Or and Tzvika Pik |
Producer: Avi Bar Eitan Written for Bar Ilan Choir |
2023 |
Elef Neshikot |
Choir Arrangement of Mirit Shen-Or and Tzvika Pik |
Producer: Avi Bar Eitan Written for Bar Ilan Choir |
2023 |
Ne'esaf Tishrei |
Choir Arrangement of Natan Yonatan and Tzvika Pik |
Producer: Avi Bar Eitan Written for Bar Ilan Choir |
2023 |
Izhak Klepter Medley |
Choir Arrangement of Izhak Klepter Songs |
Producer: Avi Bar Eitan Written for Bar Ilan Choir |
2017 |
Seret Aravi (Arabic Movie)
Music: Abd El-Halim Hafez Arranged with Ariel Cohen |
Firqat Alnoor Orchestra, Gerard Behar Center |
Published by DLD Music
|
2015 |
Adayin Kan (Still here)
Music: Boaz Shar’abi |
Written for Trio Noga (flute, piano and cello)
“Etnachta” Concert, Jerusalem Theatre, Israel
8.6.2015 |
Published by DLD Music
https://www.youtube.com/watch?v=MI3hxyj_gno
|
2011 |
Ani Eshtage’a (Second arrangement) (I will go crazy)
Music: South American folk song Hebrew lyrics: Ehud Manor
|
Sinfonietta Beersheva, Beersheva Auditorium |
Published by DLD Music
Singer: Maya Ben Meir |
2008-9 |
Holiet Kinderlach (Go play, kids)
Lyrics and music: Mordechai Gebirtig |
Sinfonietta Beersheva, Beersheva Auditorium
|
Published by DLD Music
Singer: Chen Lax Conductor: Karin Ben Yosef
|
2007 |
Ani Ose Li Manginot (I make melodies)
Music: Dov Seltzer Lyrics: Haim Hefer
|
Sinfonietta Beersheva, Festival ‘Tzlilim Bamidbar Tribute concert to Dov Seltzer
December 7, 2007 |
Published by DLD Music
Singer: Anna Shpitz
|
2007 |
Ani Eshtage’a (First arrangement) (I will go crazy)
Music: South American folk song Hebrew lyrics: Ehud Manor |
The Music Academy Orchestra (brass), |
Published by DLD Music
Singer: Shira Kerner |
2007 |
Keshoshana Bein Hachochom (Like a rose among the thorns)
Music: Eli Laufer Arrangement only of the string section |
Eyal Siloach String Orchestra |
For “Lev Echad” Album, Track 6 |
2007 |
Ballada Le-shoter (Ballad to the officer)
Lyrics: Ehud Manor Music: Nurit Hirsh |
Sinfonietta Beersheva, Beersheva Auditorium
|
Published by DLD Music
|
2007
|
Ey Sham Balev (Second arrangement) (Somewhere in the heart)
Hebrew lyrics: Ehud Manor Lyrics and music: Georges Brassens
|
Concert dedicated to the work of Corinne Elal
Sinfonietta Beersheva, Ben Gurion University Auditorium |
Published by DLD Music
Performed by Corinne Elal |
2006 |
Ey Sham Balev (First arrangement) (Somewhere in the heart)
Hebrew lyrics: Ehud Manor Lyrics and music: Georges Brassens
|
Concert of Chansons
Sinfonietta Beersheva, Beersheva Auditorium |
Published by DLD Music Performed by Chaya Samir and Merav Golan (two concerts) |
1999 |
Padre Cerido (Beloved father)
Lyrics and music: Ladino folk song |
For choir of equal voices
Jerusalem College Choir Conducted by: Leah Heiman
Jerusalem College |
Published by DLD Music
|
תאריך עדכון אחרון : 28/07/2024