2022 |
עבודה יצירתית בקבוצות בכיתת המוזיקה בבתי ספר יסודיים |
PhD |
שושן שמואלוף |
ד"ר עטרה איזקסון |
2021 |
המורה החדש למוזיקה בבית הספר היסודי: קשיים והצלחות בשנים הראשונות |
MA |
אורית לוי |
ד"ר עטרה איזקסון |
2021 |
תרומתו של פרויקט "בית ספר מנגן" לתלמידים המגלים קשיים רגשיים, חברתיים ולימודיים בבתי ספר יסודיים במגזר הערבי |
PhD |
איאד חמזה |
ד"ר עטרה איזקסון |
2020 |
השיקולים בבחירת השירים בימי הזיכרון לחללי צה"ל, בתחנות הרדיו הממלכתיות ובאירועים ציבוריים |
PhD |
מיכל פרנקל |
ד"ר עטרה איזקסון |
2019 |
The meaning of joint improvisation: between musicians and between therapist and client in music therapy |
PhD |
תמר הדר |
|
2019 |
חווית התמורה בזהות המקצועית של מוזיקאים שעלו לישראל מבריה"מ לשעבר |
PhD |
אלה איידלמן |
פרופ' אבי גלבוע |
2019 |
כחומר ביד היוצר: האזנה ליצירה מוזיקלית והבנתה כפי שהיא משתקפת במראות של מוזיקאים, סטודנטים שאינם מוזיקאים וילדים |
PhD |
עדי ארליך שור |
פרופ' אבי גלבוע |
2019 |
לחיי העם הזה: מאפיינים ישראליים-לאומיים ביצירתו של דב (דובי) זלצר כפי שהם משתקפים באמנויות המציגות ובשיריו |
PhD |
אסנת גולדפרב-ארזואן |
פרופ' מרינה ריצרב |
2019 |
סוגיות אמוניות בטיפול במוזיקה עם מתבגרים דתיים |
PhD |
איילה הכהן |
פרופ' אבי גלבוע |
2018 |
"כחלום יעוף": לויולה סולו ותזמורת. מחורבן לתקומה בחצי האי האיברי: על קינות בית הכנסת נפוצות יהודה בגיברלטר |
PhD |
לזרוס, אריאל מרדכי |
פרופ' בטי אוליברו, פרופ' גדעון לבינסון, פרופ' אדווין סרוסי |
2018 |
The relationship between music performance anxiety and flow |
PhD |
Cohen, Susanna |
פרופ' אהוד בודנר |
2018 |
ביטויים מוסיקליים של הומור באופרה Scherz, List und Rache מאת אגון ולס |
MA |
רון, אביב |
פרופ' יואל גרינברג |
2018 |
המוזיקה של שלמה גרוניך כמשקפת תהליכי גלובליזציה תרבותית במוזיקה הפופולארית |
MA |
רוזנבלט, צאלה |
פרופ' יואל גרינברג, ד"ר טלילה אלירם, פרופ' איתן אביצור |
2018 |
התמודדות מטפלים במוזיקה עם "התנהגות מאתגרת" בקרב ילדים ומתבגרים בחינוך המיוחד |
PhD |
שרה לוריא |
ד"ר אילת דסה |
2018 |
שפתו המוזיקלית של המלחין המצרי מוחמד עבד אל-והאב, לפי יצירותיו האינסטרומנטליות (המעזופאת): מאפיינים של ז'אנר כלי חדש במוזיקה הערבית האומנותית |
PhD |
וסים נאדר עודה |
פרופ' מרינה ריצרב |
2018 |
תכניות לימודים להלחנה ממוחשבת בבתי-ספר: חקר מרובה מקרים |
PhD |
אילון אבירם |
פרופ' אבי גלבוע, ד"ר עטרה איזקסון |
2017 |
Arabic fusion music: Simon Shaheen’s compositions |
PhD |
Khalaf, Mohammad Moussa |
פרופ' יהודית פריגישי |
2017 |
Sharing the space: interactive jazz performance in the trio of Paul Motian, Joe Lovano and Bill Frisell |
PhD |
פורט, ענת |
פרופ' בטי אוליברו, פרופ' גדעון לבינסון |
2017 |
Stretto in Bach’s instrumental fugues |
PhD |
Goldstein, Martin |
פרופ' (אמריטוס) איתן חיימו |
2017 |
The formal evolution of the concerto-allegro in the eighteenth-century |
MA |
מליניאק, עמר |
פרופ' יואל גרינברג |
2017 |
בחירת שירים כאלמנט מעצב בדיאלוג בין נשים חרדיות, דתיות וחילוניות |
|
ברוך, אילנה |
פרופ' אבי גלבוע, ד"ר אילת דסה |
2017 |
בן-ציון אורגד ויצירותיו: שליחות, ציונות והמקום האישי |
PhD |
בר, ביאטריס |
פרופ' מרינה ריצרב |
2017 |
הכשרת סטודנטים קשתנים להוראת נגינה בקבוצות |
|
אורדו, תמי |
ד"ר עטרה איזקסון |
2017 |
הפעלה קצבית בקרב נשים זקנות והשפעותיה על תפיסות גיל ורווחה נפשית: פרספקטיבה מתרפיה קהילתית במוזיקה |
|
אלמוג-בנדורי, יעל |
פרופ' אהוד בודנר |
2017 |
הקול שלי ואני: מודעות המטפלים במוסיקה לקולם |
MA |
בורוכובסקי, אפרת |
פרופ' אבי גלבוע |