דיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2023 דרכי הוראה להאזנה מודרכת במגמות המוזיקה בישראל PhD שרון פטריסיה לגון רוזנבאום ד"ר עטרה איזקסון
2022 הקריאה בפרטיטורה הגרפית של לאון שידלובסקי: האינטרפרטציה של הסימנים הרב-משמעיים ופיתוח אסטרטגיית הביצוע בשלוש יצירות לפסנתר PhD אלונה אפשטיין-אלשיץ פרופ' מרינה ריצרב, פרופ' בטי אוליברו
2022 לשחרר את פרנצ'סקה: יצירה לסופרן סולו, 5 קולות נשים/מקהלת נשים, הרכב קאמרי, תזמורת כלי מיתר, תזמורת בארוקית מוקלטת, וידאו ותיאטרון בובות PhD אלונה אפשטיין-אלשיץ פרופ' מרינה ריצרב, פרופ' בטי אוליברו
2022 מסע להכשרה נוספת - בין טיפול במוזיקה לפסיכותרפיה: מחקר נרטיבי MA רינת נבו פרופ' אבי גלבוע
2022 מקאם ראסת כתופעה בין תרבותית במרחבי ערב, פרס ותורכיה PhD חיים אביסרור פרופ' מרינה ריצרב
2022 עבודה יצירתית בקבוצות בכיתת המוזיקה בבתי ספר יסודיים PhD שושן שמואלוף ד"ר עטרה איזקסון
2022 שיר הערש, משמעותו ותפקידיו עבור ילדי קיבוץ בלינה המשותפת‏ MA אביטל פוגל מנשה פרופ' אבי גלבוע
2021 המורה החדש למוזיקה בבית הספר היסודי: קשיים והצלחות בשנים הראשונות MA אורית לוי ד"ר עטרה איזקסון
2021 התנסות באלתור קולי בקרב אנשים זקנים המתגוררים בקהילה: התערבות קבוצתית שנועדה לשפר רווחה נפשית PhD אביה ריאבצב פרופ' אהוד בודנר, ד"ר אילת דסה
2021 תרומתו של פרויקט "בית ספר מנגן" לתלמידים המגלים קשיים רגשיים, חברתיים ולימודיים בבתי ספר יסודיים במגזר הערבי PhD איאד חמזה ד"ר עטרה איזקסון
2020 בחינה אמפירית של תפיסות גובה צליל ומרווחים בגלי סינוס מסונתזים בקרב מוזיקאים MA עדי זילברברג פרופ' שי כהן
2020 השיקולים בבחירת השירים בימי הזיכרון לחללי צה"ל, בתחנות הרדיו הממלכתיות ובאירועים ציבוריים PhD מיכל פרנקל ד"ר עטרה איזקסון
2020 השפעתן של תוכניות ריאליטי בתחום המוזיקה על חינוך מוזיקלי בבית ספר יסודי מנקודת מבטם של מורים למוזיקה PhD מאיה איזנברג פרופ' מרינה ריצרב
2019 CoPE with music : פיתוח ובחינה של מודל בטיפול במוזיקה לדיאדת אם ופג לאחר השחרור מהפגייה MA גלית קלדרון-נוי פרופ' אבי גלבוע
2019 The meaning of joint improvisation: between musicians and between therapist and client in music therapy PhD תמר הדר
2019 בחינה ראשונית של מודל אקולוגי לטיפול במוזיקה בנערים בתיכון הסובלים מהפרעות התנהגות MA מיכל רייך פרופ' אבי גלבוע
2019 בחינת השפעתו של מודל "האנסמבל" לטיפול קבוצתי במוזיקה ובאומנויות על פיתוח מיומנויות חברתיות בקרב ילדי גן חובה PhD ראיסה בלנקי-וורונוב פרופ' אבי גלבוע
2019 החצוצרה מן המקרא עד לסוף תקופת התנאים : עיון ארכיאו-מוזיקולוגי בתפקודה, בצורתה, בצליליה ובמשמעותה הסמלית PhD משה פיאמנטה ד"ר רחל קולנדר
2019 המוזיקה של סטיב רייך ויישומה במשחקי מחשב MA עמיחי מ. עסיס פרופ' יואל גרינברג, פרופ' שי כהן
2019 הקמת רדיו בית ספרי כאלמנט של טיפול במוסיקה קהילתי בבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים: מחקר פעולה PhD ניר סרי פרופ' אבי גלבוע
2019 חווית התמורה בזהות המקצועית של מוזיקאים שעלו לישראל מבריה"מ לשעבר PhD אלה איידלמן פרופ' אבי גלבוע
2019 יצירת סיפורי חיים מוזיקאליים עם אנשים בגיל הזיקנה: מחקר פעולה שיתופי PhD נעמי לוי פרופ' אבי גלבוע
2019 כחומר ביד היוצר: האזנה ליצירה מוזיקלית והבנתה כפי שהיא משתקפת במראות של מוזיקאים, סטודנטים שאינם מוזיקאים וילדים PhD עדי ארליך שור פרופ' אבי גלבוע
2019 לחיי העם הזה: מאפיינים ישראליים-לאומיים ביצירתו של דב (דובי) זלצר כפי שהם משתקפים באמנויות המציגות ובשיריו PhD אסנת גולדפרב-ארזואן פרופ' מרינה ריצרב
2019 סוגיות אמוניות בטיפול במוזיקה עם מתבגרים דתיים PhD איילה הכהן פרופ' אבי גלבוע