2013 |
משמעות החליל ככלי ראשי אצל מטפלות במוסיקה |
|
תמר הדר |
פרופ' (אמריטוס) דורית אמיר |
2019 |
The meaning of joint improvisation: between musicians and between therapist and client in music therapy |
PhD |
תמר הדר |
|
2023 |
דרכי הוראה להאזנה מודרכת במגמות המוזיקה בישראל |
PhD |
שרון פטריסיה לגון רוזנבאום |
ד"ר עטרה איזקסון |
2018 |
התמודדות מטפלים במוזיקה עם "התנהגות מאתגרת" בקרב ילדים ומתבגרים בחינוך המיוחד |
PhD |
שרה לוריא |
ד"ר אילת דסה |
2012 |
וגופך לי מבט וחלון וראי: חקירת מודעותם של מטפלים במוסיקה לגופם במהלך השעה הטיפולית בכלל ובעת הנגינה בפרט |
MA |
שר-שלום מוכיח, יעל |
פרופ' (אמריטוס) דורית אמיר, ד"ר נחמה יהודה |
2002 |
הטבולטורה ללאוטה מקרקוב (TLC) חקר כתב היד והתקנת מהדורה מדעית (תשס"ג) |
PhD |
שפטוביצקי לוי |
פרופ' יואכים בראון |
2016 |
פה קבור הכלב: מאפיינים מוסיקליים בכוורת של סנדרסון |
MA |
שנהב-שב, סיון |
פרופ' אבי גלבוע |
2003 |
1. מעשה בחצי ירח אופרה במערכה אחת. 2. רב סגנוניות כנתיב מוסיקלי לילדות (תשס"ד) |
PhD |
שנהב מיכאל |
פרופ' גדעון לבינסון |
2008 |
רביעיית מיתרים כצוות בניהול עצמי מחקר בינתחומי (תשס"ט) |
PhD |
שמוטקין מלכה |
פרופ' אבי גלבוע, פרופ' יונתן ברגר |
2017 |
עבודה יצירתית בקבוצות בכיתת המוזיקה |
MA |
שמואלוף, שושן |
ד"ר עטרה איזקסון |
2006 |
רב סגנוניות במחזות הזמר של אנדרו לויד וובר וטים רייס, ומשמעותה הסמיוטית |
MA |
שכטר, אלה |
פרופ' מרינה ריצרב |
2001 |
מטרות החינוך המוסיקלי במגזר הערבי בישראל על פי ההשקפות של מוסיקאים ערביים |
MA |
שי, ציונה |
פרופ' אדווין סרוסי |
1998 |
הטיפול במוסיקה כאמצעי לחיזוק קשר בין ילדים ערבים ויהודים |
MA |
שטיינברג, אסתר |
פרופ' (אמריטוס) דורית אמיר |
2022 |
עבודה יצירתית בקבוצות בכיתת המוזיקה בבתי ספר יסודיים |
PhD |
שושן שמואלוף |
ד"ר עטרה איזקסון |
2007 |
לימודי תרפיה במוסיקה כמחוללי שינויים בתפיסה העצמית של תרפיסטיות במוסיקה - עולות מברית המועצות לשעבר |
MA |
שולקלפר-יגאלי, ז’אנה |
פרופ' (אמריטוס) דורית אמיר |
2001 |
השפעת הג'אז המודאלי על המוסיקה של ג'ון קולטריין ומיילס דייוויס: 1967-1958 (תשס"ב) |
PhD |
שגיא אלונה |
פרופ' אדווין סרוסי |
2022 |
מסע להכשרה נוספת - בין טיפול במוזיקה לפסיכותרפיה: מחקר נרטיבי |
MA |
רינת נבו |
פרופ' אבי גלבוע |
1998 |
שירי עם ביידיש מפי זמרת בת זמננו מאוקראינה |
MA |
רינגבירץ, ולריה |
פרופ' אדווין סרוסי |
2018 |
ביטויים מוסיקליים של הומור באופרה Scherz, List und Rache מאת אגון ולס |
MA |
רון, אביב |
פרופ' יואל גרינברג |
2018 |
המוזיקה של שלמה גרוניך כמשקפת תהליכי גלובליזציה תרבותית במוזיקה הפופולארית |
MA |
רוזנבלט, צאלה |
פרופ' יואל גרינברג, ד"ר טלילה אלירם, פרופ' איתן אביצור |
2009 |
טיפול דיאדי במוסיקה בילדי CP ואימותיהם ככלי לשיקום הקשר והתקשורת בדיאדה |
MA |
רוגינסקי, אפרת |
פרופ' אבי גלבוע |
2008 |
תכונותיה המוסיקליות של שירת הערש הישראלית בשנים 1967-1940 |
MA |
רואש, יפית |
פרופ' מרינה ריצרב |
2019 |
בחינת השפעתו של מודל "האנסמבל" לטיפול קבוצתי במוזיקה ובאומנויות על פיתוח מיומנויות חברתיות בקרב ילדי גן חובה |
PhD |
ראיסה בלנקי-וורונוב |
פרופ' אבי גלבוע |
2017 |
שכבות כאמצעי הלחנה בספר הפרלודים השני מאת קלוד דביוסי |
PhD |
קרן, עופר |
פרופ' איתן חיימו |
2014 |
השינוי שחל במוסיקת הבלט בתחילת המאה העשרים והשפעתו על הכוריאוגרפיה - מקרה מבחן של ארבע דוגמאות |
MA |
קסל, תמה |
פרופ' יהודית פריגישי |